به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم معارفه فرماندار جدید آزادشهر روز سه شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان برگزار شد و وی با تشریح برنامه های خود گفت: در راستای پیشرفت و ترقی منطقه برنامه‌ای مدون دارم و نظارت و پیگیری جدی امور در اولویت کاری خود قرار داده ام.
حسینی افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا از بودجه کشاورزی سهم خوب و شایسته ای را برای شهرستان بگیرم و همچنین خواهم کوشید آزادشهر، نگین دیگر شهرستان های گلستان شود.
وی با تقدیر از حبیب شفایی فرماندار سابق شهرستان، از وی خواست در همه فرصت ها کنار مجموعه فرمانداری باشد و تجربیات خود را انتقال دهد.
حسینی با اشاره به وظیفه خبرنگاران خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه چشم بیدار مردم هستند و به همین جهت اعلام می کنم در تمام طول شبانه روز پاسخگوی آنها خواهم بود.
فرماندار سابق آزادشهر نیز در آیین تودیع خود گفت: چنانچه به موفقیتی در مدت خدمت دست یافتم، مدیون مجموعه کل مدیران و مسئولان شهرستان هستم.
حبیب شفایی افزود: بیلان کاری بنده برای مردم روشن است و اکنون که این وظیفه سنگین را به مدیری توانمند واگذار می نمایم، برای موفقیت فرماندار جدید و مدیران شهرستان دعا می کنم.
به گزارش ایرنا، آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان آزادشهر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و در قالب جلسه شورای اداری این شهرستان روز سه شنبه برگزار شد.
شهرستان آزادشهر با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/9433
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.