به گزارش خبرنگار ایرنا سید مناف هاشمی عصر چهارشنبه در آِئین معارفه شهردار جدید گرگان اظهار کرد: شهرداری ها و شوراها چون به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند امکان مفسده وجود دارد که برای ممانعت از آن باید ازهرگونه بی دقتی و بی عدالتی در برخوردها پرهیز شود.
وی ادامه داد: وقتی ما می توانیم قراردادی را در قالب مناقصه و یا مزایده داشته باشیم چه ضرورتی دارد که ترک تشریفات اداری کرده و خود را زیر سوال ببریم..
به گفته وی؛ ترک تشریفات برای مواقع بحرانی و خاص در قانون منظور شده است باید موضوعات مدیریت شهری را در قالب و چارچوب قوانین ومقررات کشور و بدون انحراف و منطبق با قانون اجرایی کنیم.
هاشمی ادامه داد: وظیفه شهرداری تنها توجه به حوزه عمرانی نیست بلکه پرداختن به مسائل ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی شهر از وظایف مهم این نهاد است.
وی همچنین شناخت مسائل شهری را از وظایف شوراها دانست و گفت: باید مشارکت عمومی را افزایش دهیم و مردم پای کار باشند.
استاندار گلستان تاکید کرد: بودجه 200 یا 220 میلیارد تومانی در شان مردم گرگان نیست و باید برای سرمایه گذاری در شهر به دنبال روش های جدید و درآمد های پایدار شهری باشیم.
وی با بیان اینکه همه ما بر اساس اعتماد مردم دارای مسئولیت هستیم، گفت: باید برای مردم امین باشیم واعتماد شهروندان را تثبیت کنیم.
هاشمی همچنین یادآور شد: عدالت در سرمایه گذاری یعنی اینکه به همه سرمایه گذاران اجازه فعالیت در شهر را بدهیم و فروش ملک اولین و تنهاترین راه های جذب سرمایه نباشد.
وی به جایگاه گرگان در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت بالای طبیعت و چشم اندازهای گرگان که بی نظیر است برای جذب گردشگران استفاده کنیم.
استاندار گلستان با اشاره به سوابق شهردار جدید گرگان، یادآور شد: شهردار جدید گرگان می تواند با حمایت شورا شهر را به جایگاه مناسبی برساند.
وی همچنین از خدمات صادقلو شهردار پیشین گرگان و باقری سرپرست شهرداری نیز قدردانی کرد.
در این آئین استاندار گلستان حکم عبدالرضا دادبود شهردار جدید گرگان را به او اعطا کرد.
شهر گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 350 هزار نفر جمعیت دارد.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.