به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان گلستان اظهار کرد: این افراد با فرافکنی و طرح مباحث غیرواقع و موضوعاتی همچون مقصد کشتی و پرچم کشتی و بیان مطالب بی پایه سعی داشتند علیه ایران تبلیغ نمایند.
امام جمعه گرگان افزود: این درحالی بوده که سفیر کره جنوبی در ایران اعلام کرد مرسوله برای کره جنوبی بوده و پرچم پاناما نیز به خاطر قوانین و سهل تر کشتیرانی این کشور بوده و از سوی دیگر کشتی چینی که با سانچی برخورد کرد نیز پرچم یک کشور دیگر را داشته است.
نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه برای دریانوردانی که در این حادثه جان باختند علو درجات و برای خانواده های آنان از درگاه خداوند صبر خواستار شد.
آیت الله نورمفیدی همچنین با اشاره به 29 دی ماه روز هوای پاک اظهار کرد: همه باید برای حفظ هوای پاک و جلوگیری از آلودگی هوا و محیط زیست تلاش کنیم و این مقوله تنها وظیفه دولت و نهادهای متولی نیست و مردم نیز باید همراهی داشته باشند.
امام جمعه گرگان افزود: مسئولین نیز برای خودروهای دود زا و آلوده کننده هوا که موجب بیماری مردم می شود ، چاره اندیشی کنند.
نماینده ولی فقیه در گلستان به روز پرستار و میلاد حضرت زینب کبری (س) نیز اشاره کرد و افزود: باید قدر پرستاران دلسوز را دانسته و مشکلات این صنف حل و رسیدگی شود
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.