به گزارش ایرنا از انتظامی گلستان سردار سعید منتظرالمهدی روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی ارتقاء مهارت و دانش رسانه ای ناجا و در جمع مدیران و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی گلستان در گرگان اظهارکرد: ظرفیت رسانه ها بهترین ابزار برای آگاه‌سازی شهروندان در زمینه‌های مختلف انتظامی و اجتماعی است.
وی با تاکید بر همکاری و تعامل مستمر با اصحاب رسانه ها، یکی از فاکتورهای موفقیت ماموریت های پلیس را استفاده از ظرفیت ها رسانه ها دانست و گفت: امروز محبوبیت و مقبولیت پلیس نزد مردم با توجه به این اصل مهم مطلوب است.
سردار منتظر المهدی همچنین تاکید کرد: امروز قدرت در دست کسانی است که بتوانند عملیات روانی را بخوبی اجرا و از 6 فاکتور سواد رسانه ای، سواد تربیتی، سواد رایانه ای، سواد ارتباطی، سواد مالی وسواد اجتماعی برخوردار باشند.
وی با اشاره به قدرت رسانه ها در حوزه جنگ نرم افزود: برنده میدان این جنگ کسانی هستند که اندیشه راهبردی داشته، آینده نگر بوده و با شناخت دقیق امکانات و نیروهای خود در مواقع لزوم بخوبی از آنها استفاده کنند.
معاون اجتماعی ناجا بر گسترش آموزش در تمام سطوح و رده های خدمتی ناجا و ارتقاء دانش کارکنان نیز تاکید کرد.
سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان نیز گفت: اگر رسانه ها نقش هدایتگری و هدفمند خود را به خوبی ایفا کنند، می توانند مهار کننده جرائم و بحران ها در جامعه باشند.
وی با بیان اینکه ادبیات پلیس به ادبیات اجتماعی تغییر یافته است، تصریح کرد: بسیاری از پدیده ها و بحران ها توسط پلیس با رویکرد اجتماعی کنترل می شود.
سردار جاویدان با اشاره به تشکیل معاونت اجتماعی ناجا تصریح کرد: با تشکیل این معاونت منزلت ناجا ارتقاء یافته و نگاه اجتماعی در نیروی انتظامی تقویت شده است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.