به گزارش خبرنگار ایرنا علی اصغر طهماسبی روز سه شنبه در کارگاه آموزشی صیانت و کارآفرینی با عنوان از ایده تا بازار با حضور روسا و کارشناسان سمن های تخصصی این حوزه از هشت استان منطقه یک کشور در گرگان اظهار کرد: متاسفانه جامعه ما در این حوزه توانمند نیست و کار آنچنانی نشده است و باید همه برای نجات گرفتاران این عرصه وارد عمل شوند.
وی با بیان اینکه معتاد یک بیمار است، افزود: جامعه بیش از گذشته نیازمند فرهنگ سازی، آماده سازی و آگاهی از آسیب های مواد مخدر است و در این مسیر همه رسانه ها و صاحبان قلم به کمک نهادها، سمن ها و تشکلهای غیردولتی بیایند و برای جذب خیرین تلاش شود.
معاون استاندار گلستان اضافه کرد: امروزه موادمخدر به عنوان یکی از پنج آسیب اجتماعی پرخطر بوده و برای برطرف کردن این معضل همه دستگاههای متولی باید نسبت به انجام وظایف اقدام اساسی انجام دهند.
طهماسبی افزود: سمن ها و تشکلهای غیردولتی به کمک بخش دولتی برای رفع این معضل آمده و برای رهایی این بیماران از موادمخدر و نیز فراهم کردن زمینه بازگشت سالم آنان به جامعه برنامه ریزی شود.
وی گفت: در این مسیر علاوه بر سمن ها باید از ظرفیت و توانمندی سرمایه گذاران، کارآفرینان و تجار استفاده شود.
به گزارش ایرنا کارگاه آموزشی صیانت و کارآفرینی با حضور مدیران و کارشناسان سمن ها و تشکلهای غیردولتی فعال در حوزه مواد مخدر هشت استان قم، قزوین، تهران، البرز، سمنان، تهران، مازندران و گلستان از امروز سه شنبه به مدت سه روز در گرگان ادامه دارد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.