سیدوحیدرضا میرا رییس هیات دومیدانی گلستان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در ترکیب نهائی تیم ملی؛ الناز کمپانی و سارا ندافی در رشته دوی 60 متر با مانع، ثریا قلیچ نیازی و سمانه کوهکن در رشته پرش سه گام، حمیده اسماعیل نژاد در رشته دوی 60 متر و آیلین بابکی در رشته پرش ارتفاع و پرش طول همگی از استان گلستان حضور دارند.
به گفته وی؛ ورزشکاران گلستانی در رقابت های دو میدانی داخل سالن قهرمانی زنان کشور به موفق به کسب عناوین برتر و جابجائی و ثبت رکوردها شدند و با تشخیص کادر فنی تیم ملی زنان به این تیم دعوت شدند.
وی ادامه داد: اردوی تیم ملی دومیدانی زنان به صورت غیر متمرکز و زیر نظر هیات ‌های استانی برگزار می شود.
میرا یادآور شد: همچنین ترکیب تیم ملی دومیدانی مردان کشور برای حضور درهشتمین دوره رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد که متین مداحی از گلستان در رشته پرش سه گام برای انتخاب شدن باید با سه ورزشکار دیگر رقابت کند.
یادآور می شود پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون دومیدانی با اعلام ترکیب بانوان ملی پوش ایران در هشتمین دوره رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا از حضور هفت بانوی گلستانی خبر داد که علاوه بر افراد ذکر شده نام فاطمه جماعتی نیز در میان آنها دیده می شود.
به گزارش ایرنا هشتمین دوره رقابت های قهرمانی دومیدانی داخل سالن آسیا دوازدهم بهمن ماه آغاز و سه روز ادامه دارد، مسابقات بانوان صبح ها و مردان بعد از ظهرها در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.