قرجه طیار روز شنبه درحاشیه تجمع بصیرتی و میثاق با ولایت مردم گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی 88 و در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این، طرح ساماندهی بودجه برخی تشکل ها و نهادهای فرهنگی موسوم به جدول 17، با بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر نقاط برجسته بودجه 97 کشور است.
وی افزود: این نکات برجسته، سبب نظارت بیشتر مجلس شورای اسلامی بر هزینه کردهای بودجه و دربخش تجمیع بودجه تشکل ها و نهادهای فرهنگی، باعث پاسخگویی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس می شود.
طیار، پیشنهاد قطع یارانه حدود 33 میلیون نفر از جمعیت کشور و افزایش قیمت حامل های انرژی را از نکات منفی بودجه 97 از نگاه مجلس شورای اسلامی دانست و اضافه کرد: انجام این اقدامات باتوجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم فعلا به صلاح نیست.
وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی بویژه کمیسیون تلفیق نسبت به این پیشنهادات دولت در لایحه بودجه 97 تجدیدنظر و درصورت صلاحدید آن را اصلاح می کند.
نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که حذف یارانه دهک های پردرآمد جامعه قانون مجلس شورای اسلامی است، گفت: فعلا زمینه اجرای این قانون فراهم نبوده و اجرای آن نیز به صلاح مردم و نظام نیست.
طیار همچنین با محکوم کردن تجمعات مردمی در برخی شهرهای کشور در روزهای گذشته، افزود: درکشور ما برای پیگیری مطالبات مردم در حوزه های مختلف، راهکارهای قانونی وجود دارد و مردم و نمایندگان آنان باید از این راهکارها استفاده کنند.
وی بابیان اینکه برگزاری تجمعات مردمی خواسته بدخواهان نظام است که به یقین از آن سوء استفاده می کنن، اضافه کرد: مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی با وجود برخی مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند، باید خویشتندار باشند.
طیار همچنین از همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی بویژه دولت خواست که با کار و تلاش مضاعف به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر توجه نمایند.
وی با اشاره به حضور پرشور امروز مردم درتجمع بصیرتی بزرگداشت حماسه 9 دی 88، تصریح کرد: وقتی اقشار مختلف مردم با بصیرت ایران با حضور گسترده خود در صحنه ها، وفاداری و پایبندی شان را به انقلاب و ارزش های آن به نماش می گذارند، بر مسئولان نظام و دولت است که با بصیرت و کار و تلاش مضاعف، مشکلات اقتصادی و معیشتی را از روی دوش مردم بردارند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.