به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین شعبانعلی نوذری پنجشنبه شب در یادواره 25 شهید محله آزادگان و سه شهید مدافع حرم شهر گنبدکاووس افزود: بی بصیرتی و پیروی نکردن از ولایت و رهبری سبب فتنه گری دشمنان می شود.
وی با تشبیه مردم ایران به امت صدر اسلام اضافه کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران همچون مومنین صدر اسلام با بصیرت بوده و همواره پیرو منویات ولایت و رهبری هستند.
حجت الاسلام نوذری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: بصیرت، صبر، استقامت، شناخت راه حق و حرکت در مسیر ولایت و رهبری از ویژگی های شهیدان است که امروز ما نیز باید این ویژگی ها را حفظ و در خود نهادینه کنیم.
وی همچنین با قدردانی از صبر و شکیبایی خانواده معظم شاهد تصریح کرد: امروز خانواده های شاهد همچون کوه محکم و استوار در مسیر فرزندان، همسران و یا برادران شهید خود از اسلام و رهبری دفاع می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری یادآور شد: درجامعه اسلامی ما شهدا و بازماندگان آنان از جمله افرادی هستند که با در دست داشتن پرچم اسلام، در خط مقدم دشمن ستیزی و استکبار ستیزی قرار دارند.
در این مراسم که فرماندار ویژه و برخی مسئولان و نیز اقشار مختلف مردم گنبدکاووس حضور داشتند، علاوه بر مداحی و روایتگری، از خانواده معظم شهدای این محله با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، پنجشنبه شب در مراسمی مشابه، یادواره سردار شهید سیدمختار حسینی و 83 شهید دهستان فجر گنبدکاووس در مسجد جامع روستای قوینلی این شهرستان نیز برگزار شد و شرکت کنندگان در آن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون افزون بر 500 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.