به گزارش خبرنگار ایرنا بهمن طیبی روز دوشنبه در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران حاضر در رقابت های کبدی قهرمانی آسیا اظهار کرد: میزبانی از این مسابقات نشان داد گلستان ظرفیت های فراوانی دارد اما یکی از نقاط ضعف موجود نبود سالن استاندارد و دارای شرایط کافی برای این گونه رقابت ها است.
وی بیان کرد: در زمان حاضر چند طرح نیمه تمام مانند سالن ورزشی شش هزار نفری گرگان وجود دارد که بهره برداری از آن ها می تواند کمبود و نارسایی های ورزشی استان گلستان را جبران کرده و موانع موجود برای برگزاری رویدادهای آسیایی و جهانی را برطرف کند.
مدیرکل ورزش و جوانان بر لزوم همدلی همه گلستانی ها برای ریشه یابی علت بروز مشکلات و نارسایی و راهکارهای حل آن تاکید کرد و گفت: رقابت های کبدی قهرمانی آسیا اولین تجربه استان در میزبانی از مسابقات برون مرزی بود که امیدواریم با فراهم کردن زیرساخت های مناسب آماده پذیرش میزبانی از مسابقات معتبرتر در اندازه های جهانی باشیم.
طیبی با پذیرش برخی اشکالات در این میزبانی تاکید کرد: به دنبال پیدا کردن مقصر کمبودها نیستیم و تلاش می کنیم نواقص به چشم آمده را با بهره مندی از ظرفیت های استانی و ملی در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنیم.
دهمین دوره رقابت‌های کبدی قهرمانی مردان آسیا با حضور 10 تیم و پنجمین دوره رقابت‌های زنان آسیا با حضور 10 تیم آذرماه گذشته در گرگان برگزار شد که در پایان هر دو بخش زنان و مردان کشور هند به مقام قهرمانی رسید.
3091 /6203
* خبرنگار: میثم محسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.