به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحمید حق شناس روز دوشنبه درجمع خبرنگاران رسانه های جمعی به اعتبار100میلیارد ریالی شهرداری کلاله درسال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: افزون بر 50درصد از این اعتبارات محقق و در بخش های خدماتی، جاری و عمرانی هزینه شده است.
وی در خصوص مهمترین پروژه های شهرداری کلاله در سال جاری گفت: روکش آسفالت کنارگذر شهر، اجرای بلوار شهرک امام علی (ع) ، استمرار دیواره سازی رودخانه آقسو در محدوده شهری، اصلاح ، جدول سازی و بهسازی برخی معابر ومیدان کوثر این شهر از جمله پروژه هایی است که شهرداری از ابتدای سال آغاز کرده وهمچنان ادامه دارد.
شهردار کلاله به افزایش هزینه ها در دو بخش جاری و عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: با نگاه کارشناسی واقع گرایانه برای سال 97 بودجه 120 میلیارد ریالی برای تصویب به شورای اسلامی شهر پیشنهاد می شود.
حق شناس به ضرورت تامین شرایط و زمینه های لازم برای نشاط روحی و تفرج سالم برای شهروندان اشاره کرد و از تخصیص 2 میلیارد و 800 میلیون ریال میلیون اعتبار برای تفرجگاه جنگلی آقسو کلاله خبرداد.
وی گفت: این اعتبار توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان و از محل منابع ملی و استانی برای ساماندهی این تفرجگاه جنگلی تخصیص و هزینه می شود.
شهردار کلاله افزود: تفرجگاه جنگلی آقسو در حدود 6 کیلومتری شرق کلاله در اختیار شهرداری این شهر قرار دارد تا شرایط و محیطی مناسب را برای شهروندان و گردشگران فراهم سازد.
رئیس شورای اسلامی کلاله نیز که در این نشست حضور داشت گفت: با تصویب شورای اسلامی، شهرداری برای ساماندهی پارک ساحلی شهر، هفتصد میلیون ریال تاپایان سال هزینه می شود.
مشهد قلی عرازی خواجه افزود: اعضای شورای اسلامی در جهت عمران، آبادانی و ایجاد محیطی در خور شأن مردم در شهر آماده همه گونه همراهی با شهردار کلاله می باشند.
وی درادامه با انتقاد از وضعیت نامناسب پارک گل شهر اظهارداشت: این پارک چند سال پیش به عنوان یکی از زیباترین پارک های گلستان و تفرجگاهی مناسب و آبرومند، پذیرای جمع زیادی از شهروندان کلاله و حتی خارج از شهرستان بود.
رئیس شورای اسلامی شهرکلاله تصریح کرد: غرس نهال و گل کاری مناسب، تقویت روشنایی، پاکسازی و بهسازی این تفرجگاه در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
شهرکلاله با بیش از 35 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.