اسماعیل تاجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون عملیات نصب دکل و فرستنده ماهواره ای در برخی مناطق روستایی و مرزی مراوه تپه توسط معاونت فنی صدا و سیمای استان گلستان درحال انجام است.
وی افزود: این طرح از محل منابع ملی، استانی و نیز شهرستانی انجام می شود که سهم این شهرستان مبلغ هفت میلیارد ریال بوده که ازمحل اعتبارات تملک دارایی ها تامین شده است.
تاجی اضافه کرد: با اجرای این طرح ملی، برخی روستاهای مرزی مراوه تپه همچون پست دره، آقلر، مردم دره، بسطام دره، دادلی غزنین، نارلی آجی سو، آق تقه جدید و قرناق زیر پوشش شبکه های دیجیتال رسانه ملی قرار می گیرند.
وی بابیان اینکه درحال حاضر 60 درصد مناطق شهری و روستایی شهرستان مرزی مراوه تپه زیرپوشش شبکه های دیجیتال رسانه ملی قرار دارد، تصریح کرد: با انجام طرح فعلی که تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، این میزان به 80 درصد افزایش می یابد.
فرماندار مراوه تپه همچنین گفت: برای پوشش 20 درصد باقی مانده نقاط روستایی و مرزی این شهرستان نیز که بیشتر در احاطه تپه ماهورها قرار دارند، پیگیری های لازم درحال انجام است.
تاجی با قدردانی از تلاش های صدا و سیما مرکز گلستان، افزود: پوشش کامل شبکه های دیجیتالی رسانه ملی در این منطقه مرزی از مطالبات جدی مردم است.
شهرستان مرزی مراوه تپه با افزون بر 60 هزار نفر جمعیت درمنتهی الیه شرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.