محمد رضا مقصود لو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه پیش از مسابقات هدف گذاری تیم ملی کبدی ایران قهرمانی در این دوره از رقابت ها بود، ناکامی زنان و مردان کبدی ایران در رسیدن به فینال سبب شد تا کمیته فنی فدراسیون رای به اخراج شایلا جین و چاند سوتار سرمربیان هندی تیم های زنان و مردان ایران بدهند.
رییس فدراسیون کبدی گفت: البته باید هیات رییسه فدراسیون نیز این اخراج را تایید کند تا جدایی مربیان قطعی شود.
وی در باره دلیل ناکامی ملی پوشان بیان کرد: در جلساتی که پیش از این با سوتار داشتیم به جوانگرایی در تیم های ملی تاکید کردیم. ولی وی بیشتر از بازیکنان باتجربه که سن بالایی نیز دارند، استفاده کرد و به نظر من این موضوع در نتیجه حاصله تاثییر فراوانی داشت.
مقصود لو افزود: در صورت تایید اخراج وی از سوی هیات رئیسه، مشکلی در خصوص قراردادهای آنان وجود ندارد. زیرا پیش از مسابقات حق و حقوق خود را دریافت کرده اند.
وی در باره آینده کادرفنی تیم های ملی کبدی زنان و مردان ایران گفت: در تلاش هستیم از مربیان ایرانی استفاده کنیم و به احتمال زیاد نیز در بازی های 2018 جاکارتا اندونزی با کادر فنی ایرانی حضور خواهیم یافت.
به گزارش ایرنا رقابت های کبدی قهرمانی آسیا از سوم تا پنج آذرماه به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است و تیم های زنان و مردان ایران در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به ترتیب مقابل کره جنوبی و پاکستان شکست خوردند و از رسیدن به فینال بازماندند.
کبدی بازان ایران مقام های مختلفی در رقابت های آسیایی و جهانی در کارنامه دارند که از آن جمله می تواند به قهرمانی آسیا در سال 82 به میزبانی مالزی و بازی های آسیایی در سال های 91 و 93 به میزبانی کشورهای چین و تایلند اشاره کرد.
9029/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.