به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی شیرزادی عصر شنبه در نشستی خبری با رسانه های استان گلستان در گرگان، اظهار کرد: امروز اگر در سوریه و عراق سربلندی است به خاطر ایستادگی روی مواضع انقلابی امام راحل و رهبرمعظم انقلاب می باشد.
وی افزود: برخی از مسئولان 6 سال قبل عنوان می کردند حمایت از سوریه و عراق اشتباه بوده ، ولی امروز می بینیم همین افراد به نادرست بودن این نظر خود اعتراف دارند.
حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست ،گفت: دولتمردان آمریکایی در مذاکره نشان دادند که نمی توان به آنها اعتماد کرد و رهبر معظم انقلاب به این مهم قبل مذاکره اشاره داشتند.
به گفته وی؛ برخی از مسئولان و مردم تصور می کردند که اگر به سمت آمریکا برویم، مشکلات حل می شود ولی مشکلات حل نشد.
وی با بیان اینکه ترامپ خود را به دیوانگی زده و این یک سناریو به دلیل شکست دولتمردان آمریکا در منطقه است، افزود: این درحالی بوده که دولتمردان آمریکا عاقل هستند و با سناریو برای ملت ها برنامه می سازند.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت که اگر ترامپ رییس جمهور آمریکا از سپاه تعریف کند ، این نگران کننده است.
وی افزود: امروز باید آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم کند چون می بیند سپاه در عراق، سوریه و لبنان و حتی منطقه مانع حضور و قدرت طلبی آنها است.
حجت الاسلام شیرای با اشاره به اینکه سپاه راه درست را در مقابله با دشمن انتخاب کرده است، اظهار کرد: سپاه پاسداران جزیی از نظام جمهوری اسلامی ایران است و دیدگاه این نهاد، مواضع نظام و رهبری بوده و در دوره امام راحل و عصرحاضر بر مبنای دفاع از مظلوم استوار است.
وی گفت: با استکبار باید با زبان خودش حرف زد و برای مقابله با متجاوز باید کشورهای منطقه متحد شوند و بسیج جهان اسلام شکل گیرد، امروز این حرکت بوجود آمده است ودر سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، یمن، بحرین بسیج مردمی شکل گرفته و عامل موثر آن بیداری ملت ها و شناخت آنان از طرح های دشمن است.
وی در خصوص تحریم ها نیز گفت: تا زمانی که هدف آمریکا محقق نشود ،تحریم علیه ما تداوم دارد و آنها برای رسیدن به هدف خود به ملت ایران فشار می آورند.
حجت الاسلام شیرازی همچنین با گلایه از کار نشدن روی تبیین قدرت مدیریت و معنویت مقام معظم رهبری، اظهار کرد که باید قدر رهبر معظم انقلاب را بیش از گذشته بدانیم.
وی در خصوص وضعیت فرهنگی کشور، گفت: اینکه بیان می شود جامعه به سمت انحطاط فرهنگی پیش می رود، بنده قبول ندارم، ملت ایران دیندار، باغیرت، با ایمان، انقلابی و ولایت مدار بوده و پای انقلاب و رهبری ایستاده اند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.