رییس اداره ورزش و جوانان آق قلا روز شنبه به ایرنا گفت که بازیکنان آق قلایی عضو تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران با قبول دو شکست از صعود به دور بعدی بازماندند.
امانگدی گرکز افزود: آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی بازیکنان آق قلایی تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران درگروه هفتم رقابت های تور اندونزی با تیم های استرالیا یک (دورانت _ برانت) و ژاپن یک (تاکاهاشی _ شیراتوری) همگروه بودند.
به گفته وی؛ تیم ب ایران در نخستین مسابقه روز پنجشنبه به مصاف استرالیا یک رفت و با امتیازهای 21 بر 18و 21 بر 12 و 15 بر 12 در مجموع دو بر یک مغلوب شد.
گرکز ادامه داد: این تیم صبح جمعه در مقابل تیم ژاپن یک دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 15 مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
به گزارش ایرنا؛ تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران که از رحمان رئوفی – بهمن سالمی) بازیکنان گنبدکاووس تشکیل شده است در گروه چهارم دور مقدماتی با تیم های هنگ کنگ (لام _کلوین) و عمان یک (الشریقی _ الحسنی) همگروه بود و با دو برد به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی و 16 تیم برتر صعود کرد.
رقابت‌های جدول اصلی تور آسیایی اندونزی از روز پنجشنبه با حضور 24 تیم در هشت گروه مقدماتی در شهر پالمبانگ میرن آغاز شده است.
رضا نائینی به عنوان مربی و فریدون الهامی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.
تور آسیایی اندونزی 15 هزار دلار پاداش دارد که به تیم‌های برتر تعلق می‌گیرد.
گلستان از قطب های والیبال ساحلی کشور محسوب می شود و در رده های مختلف تیم ملی ؛ بازیکنان این استان حضور دارند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.