به گزارش خبرنگار ایرنا نصرت الله لطفی عصر چهارشنبه در مصاحبه با رسانه ها در گرگان، بر فرهنگ سازی 13 آبان با محوریت مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد و افزود: فریب برخی اظهارنظرها و لبخند ها را نخوریم، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آمریکا را به عنوان شاخص استکبار معرفی کرده است.
وی اضافه کرد: نگاه غیر این اشتباه است زیرا طاغوت امروز آمریکا است.
لطفی گفت: دینی و مردمی بودن و استکبار ستیزی سه ویژگی انقلاب اسلامی است که باید این موارد همواره مد نظر باشد.
وی در خصوص برنامه های استقبال از سالگرد انقلاب اسلامی نیز اظهار کرد که برنامه های استقبال از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت حاج مصطفی خمینی (اول آبان سال1356) که نقطه عطفی در گسترش و اوج انقلاب اسلامی در کشور بود آغاز خواهد شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این اقدام شورا آغازی برای تداوم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و یادآوری کارآمدی نظام دینی در جامعه است.
وی افزود: باید از فرصت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در معرفی دستاوردهای انقلاب استفاده کنیم و رسانه ها در این حوزه بسیار تاثیر گذار هستند.
لطفی با اشاره به اینکه عده ای بحث کنار گذاشتن شعار مرگ بر آمریکا رامطرح می کنند، گفت: آمریکا شیطان بزرگ و ظاغوت زمان است و این شعار همواره در جامعه ماندگار است.
وی با بیان اینکه تصور برخی از اعتماد به آمریکا اشتباه است، یادآور شد: تا زمانی که مردم در صحنه باشند نظام در برابر تهدیدهای دشمن بیمه خواهد بود.
وی در مورد تبلیغات و بهره گیری از فضای مجازی در مناسبت ها، افزود: این شورا ستاد تحولی را در این حوزه راه اندازی کرده است.
نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برای شرکت در همایش دو روزه روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ها به گرگان سفر کرده است.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.