به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار ایوب سلیمانی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح ساختمان اداری و ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان اظهار کرد: استفاده از مشارکت مردم هم درحوزه ایجاد زیرساخت ها و تامین امکانات و هم درحوزه نیروی انسانی (معتمدان انتظامی) مد نظر است.
وی با اشاره به تعدد شرح وظایف و ماموریت های نیروی انتظامی افزود: براساس رویکرد تعیین شده، برنامه ریزی های لازم برای واگذاری بخشی از ماموریت های نیروی انتظامی به مردم انجام شده است.
سردار سلیمانی به تشکیل مجمع 'خیرین امنیت ساز' در نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: این تشکل برای استفاده از ظرفیت های مردمی اعم از ظرفیت فکری و انسانی درهمه شهرستان های کشور ایجاد می شود.
وی تصریح کرد: مشارکت و همراهی مردم در ایجاد زیرساخت ها و نیز انجام ماموریت های محوله انتظامی، تضمین کننده ایجاد امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور است.
معاون هماهنگ کننده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود، تلاش های دشمنان و استکبار جهانی را برای ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی یادآور شد و گفت: درسایه رهنمودهای رهبری انقلاب و تلاش نیروهای مسلح بویژه انتظامی و نیز هوشیاری و همراهی مردم، ایران اسلامی با وجود ناامنی و جنگ در کشورهای منطقه، به امن ترین نقطه دنیا تبدیل شده است.
سردار سلیمانی گفت: هدف دشمنان از ایجاد ناامنی در منطقه و بحث هایی که درحوزه برجام مطرح می کنند، تنگ کردن عرصه بر جمهوری اسلامی بویژه خارج کردن سپاه عزیز از سوریه است.
وی اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی افتخار می کنند که درسایه منویات فرماندهی کل قوا، آبرومندانه و با اقتدار از مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمنان صیانت می کنند.
به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان گلستان نیز دراین مراسم از کسب رتبه نخست این استان در کاهش تخلف و پیشگیری از جرایم خبر داد و گفت: براساس اعلام دادگستری گلستان، 88 درصد پرونده های محاکم حل اختلاف این استان منجر به صلح و سازش شده است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر جاویدان همچنین با اشاره به ساخت ساختمان اداری و ستاد فرماندهی گالیکش افزود: برای عملیات اجرایی این ساختمان که در زمینی به مساحت 230 مترمربع و با زیربنای 690 مترمربع درسه طبقه احداث شده است، پنج میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده که حدود دو میلیارد ریال آن از کمک های مردمی و خیرین بوده است.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم فرماندار و برخی مسئولان شهرستان 63 هزار نفری گالیکش و برخی فرماندهان انتظامی شهرستان های همجوار حضور داشتند.
1860/7481/
خبرنگار : یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.