به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم محمدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس گفت: برگزاری این اجلاس یک روزه برای روز اول آذرماه امسال در مصلای مینودشت برنامه ریزی شده و به این منظور تاکنون چندین جلسه با مسئولان این شهرستان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه موضوع امسال اجلاس کشوری و استانی نماز، 'نماز و فضای مجازی' است، خطاب به مسئولان شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به برگزاری بسیار موفق دومین اجلاس استانی نماز در گنبدکاووس در سال گذشته، انتظار داریم تجربیات خود را در اختیار مسئولان مینودشت به عنوان شهرستان همجوار گنبدکاووس قرار داده و به برگزاری موفق اجلاس در سالجاری نیز کمک کنید.
مسئول ستاد اقامه نماز استان گلستان با بیان اینکه فضای مجازی اگر درست مدیریت نشود، تهدیدی بالقوه محسوب می شود، خاطر نشان کرد: با تولید محتوای مطلوب و غنی در این فضا می توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.
وی با اشاره به برگزاری موفق دومین اجلاس استانی نماز در سال گذشته به میزبانی شهرستان گنبدکاووس که با حضور دو هزار نفر از تاثیرگذاران این حوزه برگزار شد، خاطرنشان کرد: این موضوع سطح توقع مسئولان کشوری از استان گلستان را بالا برده است.
به گفته محمدی برای برگزاری اجلاس سوم استانی نماز در شهرستان مینودشت در شرق گلستان، حضور یک هزار و 500 نفر از فعالان عرصه نماز و افراد تاثیرگذار در این حوزه پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا، در نشست امروز شورای اداری شهرستان گنبدکاووس از مسئولان دستگاه ها و نهادها و نیز افراد فعال در برگزاری دومین اجلاس استانی نماز گلستان که سال گذشته به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد، با اهدای لوح و هدایی تقدیر به عمل آمد.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.