رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا روز پنجشنبه گفت: عبدالرحمن رئوفی و بهمن سالمی بازیکنان گلستانی تیم میکا مال کیش صبح و عصر چهارشنبه در آق قلا میزبان تیم شهرداری رودسر گیلان بودند.
وی افزود: با توجه به به اینکه میکا مال از بازیکنان گنبدی و گلستانی بهره می برد ، زمین ورزشی آق قلا را به عنوان ورزشگاه میزبان خود معرفی کرده است.
به گزارش ایرنا قضاوت این دیدار برعهده نوید زنده روحیان و گل محمد کر بود و حسنعلی سلاق نظارت بر تیم داوری را بر عهده داشت.
در دیدار اول این دو تیم ؛ میکا مال در دو ست پیاپی و با نتایج 21 بر16 و 24 بر22 نماینده گیلان را شکست داد و در عصر چهارشنبه نیز رئوفی و سالمی توانستند با نتایج 21 بر17 و 21 بر19 در دوست متوالی به دومین برد خود در برابر شهرداری رودسر دست یابند.
بازیهای این فصل از رقابت ها منوط به کسب دو پیروزی از سه دیدار است.
میکا مال با دو برد در برابر رودسر به ششمین برد خود در این فصل از رقابت ها دست یافت و صدر نشین گروه الف رقابت های لیگ برتر والیبال ساحلی شد.
در گروه ب این رقابت ها نیز تیم هتل کانیار علی آباد کتول از استان گلستان با ترکیب آق محمد سلاق و عبدالحامد میرزاعلی صدر نشین هستند.
دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از 27 تیرماه با حضور 10 تیم در دو گروه آغاز شده است، گلستان بیشترین ملی پوش رشته والیبال ساحلی را دارد.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.