بهمن طیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : سال گذشته وزارت ورزش و جوانان با پیگیری های استانی، مدیریت اسبدوانی گلستان را به عنوان یک آرزوی دیرینه و چندین ساله به ین استان واگذار کرد و پس از اجرای مناسب ، بدون مشکل و همراه با رضایتمندی سوارکاران و علاقمندان ، امسال نیز تصمیم گرفت این مدیریت را برای یکسال دیگر در اختیار گلستان قرار دهد .
وی بیان کرد : این واگذاری مدیریت می تواند منشا اثر و خدمات بزرگ و مهم تری در رشته اسبدوانی به عنوان ورزشی دیرینه در این استان شده و به پیشرفت های مهمتر و بیشتری هم منجر شود .
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با یادآوری تلاش ها برای واگذاری مدیریت این مجموعه ها به استان ،بیان کرد: در این راستا دلایل لزوم این اتفاق برای مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون سوارکاری تشریح شد تا در نهایت این مجوزها اخذ و فرایند واگذاری مدیریت این مجموعه ها آغاز شد.
طیبی ادامه داد : اینک با توجه به برگزاری بدون مشکل و با کیفیت مطلوب رقابت های اسبدوانی، انتظار همه علاقمندان؛ واگذاری بلند مدت این مجموعه ها به عنوان یک حق و آرزوی همیشگی و دیرینه است.
ورزش اسبدوانی و برگزاری رقابت های سوارکاری درگلستان علاقمندان بسیاری بویژه در بین ترکمن ها و شهرستان های ترکمن نشین استان دارد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.