بهمن ایری روز دوشنبه درحاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وجود این تعداد پروژه در دست احداث بیانگر وضعیت نامناسب و کمبود فضاهای آموزشی به دلیل کم توجهی به این بخش در گذشته بوده است.
وی بابیان اینکه بخش قابل توجهی از واحدهای آموزشی توسط خیرین مدرسه ساز گنبدکاووس در حال احداث است، گفت: خیرین این شهرستان رتبه نخست استان گلستان را در مدرسه سازی دارند.
ایری از بهره برداری تعدادی از مدارس درحال ساخت گنبدکاووس تا مهر امسال خبر داد و اضافه کرد: رایزنی های لازم برای اخذ مجوز شروع عملیات اجرایی چند طرح آموزشی دیگر در این شهرستان درحال انجام است.
وی تصریح کرد: قدمت بالای مدارس گنبدکاووس و ضرورت مقاوم سازی آن، توجه ویژه به این شهرستان در تخصیص اعتبارات ویژه را دو چندان کرده است.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش گنبدکاووس، احداث دو پروژه 16 کلاسه و 12 کلاسه واقع درخیابان 20 متری شقایق و احداث کانون و استخر دانش آموزی در بلوار دانشجو از منابع ملی، احداث دو پروژه هشت کلاسه در روستاهای ارازمحمد آخوند و داشلی برون توسط بنیاد برکت و ساخت سه مدرسه هشت کلاسه ازمنابع استانی در روستاهای قلندرآباد و سلطانعلی و خیابان یاس گنبدکاووس را از جمله طرح های در دست ساخت برشمرد.
ایری اضافه کرد: علاوه بر طرح های مذکور که از محل منابع ملی و استانی و بنیاد برکت درحال احداث است، 25 پروژه مدرسه سازی با افزون بر 110 کلاس درس که بیشتر در مناطق روستایی واقع است، توسط خیرین درحال احداث می باشد.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان با 66 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی افزون بر 400 واحد آموزشی دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.