به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز دوشنبه درنخستین نشست معاونان و کارشناسان حوزه اجتماعی فرمانداری های شرق گلستان با ابراز گله مندی از مقاومت و همکاری ضعیف برخی مدیران اجرایی در اجرای برنامه های پیشگیرانه و فرهنگی در حوزه مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: پیامدهای آسیب های اجتماعی متوجه همه افراد جامعه است و نباید در این خصوص بی تفاوت بود.
کریمی اضافه کرد: با اینکه اقدامات خوبی در گنبدکاووس برای کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی صورت گرفته اما از لحاظ کمی قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد: در کنار اقدامات و برنامه های محتوایی باید به کمیت برنامه ها نیز توجه کرد زیرا امروز آسیب های اجتماعی در همه لایه های جامعه و خانواده ها نفوذ کرده است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس یادآور شد: مدیرانی که اعتقادی به اجرای برنامه های حوزه آسیب های اجتماعی و اقدامات سیستمی ندارند یا باید کنار بروند و یا با دیگر مسئولان و متولیان همراه و همگام شوند.
به گزارش ایرنا در این نشست مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان و برخی معاونین و کارشناسان امور اجتماعی فرمانداری ها نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
نیمی از جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری گلستان درهفت شهرستان واقع در شرق این استان سکونت دارند و شهرستان گنبدکاووس به عنوان بزرگرتین شهرستان این منطقه 350 هزار نفر از جمعیت استان را در خود جای داده است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.