به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آزادشهر، سیدغلامرضا قاضوی روز یکشنبه در دوره آموزشی ویژه منتخبین دوره پنجم شوراهای روستایی این شهرستان اظهار داشت: تلاش برای توسعه و عمران روستاها در راستای قانون و حدود اختیارات، پاسخ خوبی ازسوی منتخبین به اعتماد مردم است.
وی با کوتاه و زودگذر دانستن عمر چهار ساله شوراها گفت: منتخبین شوراها باید با آگاهی کامل نسبت به قوانین، مقررات و دستورالعمل ها و نیز حدود اختیارات، بهترین بهره را از این مدت برای خدمت بهتر به مردم و انجام اقدامات عمرانی در روستا ببرند.
قاضوی، کسب رضایتمندی مردم را بالاترین پاداش برای منتخبین شوراها دانست و اضافه کرد: منتخبین شوراهای روستایی بایستی پس از نیازسنجی مسائل و مشکلات روستا و اولویت بندی آن، پیگیری های لازم را از مبادی قانونی انجام دهند.
وی تصریح کرد: تعامل و همکاری با بخشداری و مدیران دستگاه های اداری و اجرایی از دیگر نیازهای منتخبین شوراهای روستایی برای پیشبرد اهداف و توسعه و آبادانی روستاها است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آزادشهر، دراین دوره آموزشی شرکت کنندگان با قوانین و مقررات شوراهای اسلامی روستاها، نحوه تنظیم صورتجلسه و مصوبات و قوانین مالی و اداری آشنا شدند.
شهرستان آزادشهر با افزون بر 91 هزار نفر جمعیت و حدود 50 روستا درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.