سرهنگ علی احمدزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد روز گذشته درحین عملیات جستجو برای اشیای عتیقه در حومه روستای کرند توسط ماموران هنگ مرزی دستگیر شدند.
وی گفت: دو نفر از افراد دستگیر شده از اهالی شهرستان گمیشان گلستان و یک نفر نیز از اهالی روستای کرند گنبدکاووس بودند و یک دستگاه فلزیاب نیز از آنان کشف و ضبط شد.
سرهنگ احمدزاده همچنین از دستگیری یک سارق احشام در بخش مرزی گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: این فرد که سه راس گوسفند را سرقت کرده بود، شناسایی و دستگیر و گوسفندان نیز به مالباخته تحویل شد.
وی، کشف یک دستگاه سلاح شکاری بدون مجوز، سه لیتر مشروبات الکلی، 221 گرم انواع مواد مخدر و آلات استعمال آن، 810 بسته سیگار و یک دستگاه بی سیم خودرویی را از دیگر اقدامات و کشفیات ماموران هنگ مرزی اترک درهفته جاری اعلام کرد و گفت: درخصوص موارد کشف شده، در مجموع 10 نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایرنا، هنگ مرزی اترک، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده استان گلستان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در گنبدکاووس مستقر است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.