به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود واعظی روز دوشنبه در مراسم افتتاح متمرکز چند طرح مخابراتی استان گلستان در گرگان اظهار داشت: یکی از ویژگی های دولت یازدهم استفاده از ظرفیت همه گروه ها و جناح ها بود که این رویکرد در دولت دوازدهم هم استمرار خواهد یافت.
وی همچنین گفت: انتخابات مدتی است به پایان رسیده اما عده ای رفاقت پس از انتخابات را فرا نگرفته و می خواهند در 4 سال آینده هم با دولت تسویه حساب کنند.
وی افزود: باید یاد بگیریم پس از برگزاری انتخابات دیگر از فضای رقابت بیرون آمده و فقط به فکر توسعه و پیشرفت کشور باشیم.
وی بیان کرد: برای رهایی از تحریم ها و گرفتاری های کشور راهی جز همدلی میان اقشار مختلف مردم و گروه ها و جناح ها وجود ندارد و بهتر است با کنار گذاشتن اختلافات دولت را برای رسیدن به اهدافش یاری کنیم.
وزیر ارتباطات به برنامه این وزارتخانه برای ایجاد شغل در کشور اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال 130 هزار شغل جدید در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد میشود که این کار بخشی از پروژه دولت برای عملی کردن شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است.
واعظی افزود: مخاطب رهبر معظم انقلاب در این شعار فقط چند وزارتخانه مرتبط با کار و صنعت نبود و همه بخش ها و بدنه های دولت در عملی کردن آن سهیم هستند.
وی بیان کرد: بخش فناوری اطلاعات یکی از بخشهای دارای ظرفیت برای کارآفرینی در کشور است که خوشبختانه با زیرساخت های فراوان ایجاد شده امیدوار به توسعه کسب و کار در این بخش هستیم.
وی گفت: باید به جوانان برای فعالیت در این بخش بها و فرصت کار و تلاش گسترده بدهیم تا فرصت کارآفرینی برای آنان که می تواند منجر به خدمات گسترده ای در کشور شود ایجاد گردد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یادآوری تلاش دولت برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات گفت: این طرح بزرگ که در حد حرف باقی مانده بود در دولت تدبیر و امید اهتمام فراوانی برای اجرای آن انجام شد و تا آخر امسال فازسوم آن هم به بهره برداری خواهد رسید.
واعظی افزود: دولت الکترونیک دیگر طرح در دست اجرا و مورد نظر دولت است که تا 2 ماه آینده فاز اول آن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خدمات فراوان ارتباطات و فناوری ارتباطات در گلستان اشاره کرد و گفت: زیر ساخت های این استان برای توسعه کسب و کار مرتبط با فناوری اطلاعات مهیا است.
وی ادامه داد: امروز بیش از 260 میلیارد تومان طرح های مرتبط با مخابرات و توسعه فناوری ارتباطات در گلستان به بهره برداری می رسد.
واعظی همچنین وعده کرد تا آخر امسال هم چندین طرح کوچک و بزرگ با اعتبار 140 میلیارد تومان در استان گلستان اجرا شود.
3091/6203
* خبرنگار: میثم محسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.