به گزارش روز شنبه ایرنا از مرحله نیمه نهائی این رقابت ها شب گذشته 2 دیدار در سالن ورزشی امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد تا تکلیف تیم های دیدار فینال و رده بندی مشخص شود.
در بازی نخست تیم 'شهدای سنکروج' در یک بازی نزدیک با نتیجه چهار بر سه در برابر تیم 'فروشگاه ورزشی پرسپولیس' به برتری رسید، تا نخستین تیم راه یافته به دیدار نهایی باشد.
در دومین بازی شب گذشته تیم های 'شهدای جلین' و 'شهدا مدافع حرم مسجد قائم گرگانجدید' به مصاف هم رفتند که در وقت قانونی به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا تکلیف تیم برنده را ضربات پنالتی مشخص کند.
در ضربات پنالتی تیم ها در سه ضربه خود هر کدام 2 گل به ثمر رساندند تا نوبت پنالتی تک به تک شد که تیم شهدای جلین موفق شد اولین پنالتی را گل کند و ضربه پنالتی تیم 'شهدا مدافع حرم' به ثمر ننشست و در نهایت تیم 'شهدای جلین' با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید تا دیگر تیم فینالیست این رقابت ها باشد.
براین اساس دیدارهای رده بندی و فینال بازی های فوتسال جام رمضان گرگان که فردا شب برگزار خواهد شد به ترتیب بین تیم های 'فروشگاه ورزشی پرسپولیس' با 'شهدا مدافع حرم مسجد قائم گرگانجدید' و 'شهدای سنکروج' با 'شهدای جلین' برگزار خواهد شد.
در رقابت های فوتسال جام رمضان گرگان، در مجموع 32 تیم حضور داشتند که در مرحه مقدماتی در هشت گروه چهار تیمی مسابقات خود به را صورت دوره ای برگزار کردند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.