به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمصطفی حقی روز دوشنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد : بی شک سرعت کارهای ضدفرهنگی طرف مقابل از ما بیشتر است اما مردم اطمینان داشته باشند در این راه و برای ریشه کن کردن بدحجابی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد .
وی افزود : رسانه های مخالف برای ترویج و نهادینه کردن بدحجابی و ساختارشکنی مدام فعال هستند، اما در مقابل رسانه های ما توجه زیادی برای برخورد با این ضد ارزش ندارند و آن گونه که انتظار می رود به آن توجه نمی کنند .
دادستان گرگان ادامه داد : برخی رانندگان و سرنشینان خانم ماشین ها گمان می کنند درون خودرو ، مانند خانه ها حریم امن محسوب می شود و اقدام به کشف حجاب می کنند اما مطابق قانون این کار یک تخلف محسوب شده و برخورد با آنان بدون چشم پوشی انجام می شود .
حقی ادامه داد : با هماهنگی نیروی انتظامی، خودروهایی که درون آنها کشف حجاب صورت گیرد ، شناسایی و توقیف خواهد شد .

*حریم امن برای خبرنگاران
دادستان عمومی و انقلاب گرگان همچنین به فضای مناسب برای فعالیت رسانه ها در گلستان اشاره کرد و گفت : در سال های اخیر حتی یک پرونده برای خبرنگاران تشکیل نشده که این نشانه حمایت قوه قضاییه از رسانه ها است .
حقی گفت : برخی مدیران استانی بارها درخواست شکایت از خبرنگاران و رسانه ها داشتند اما آنها را مجاب به پس گرفتن شکایت کردیم تا روند مطالبه گری خبرنگاران بدون واهمه از برخوردهای ایجابی همچنان ادامه داشته باشد .
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.