حمیدرضا حجی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کرایه تاکسی دربیشتر مسیرهای بیست و نه گانه درون شهری به ازای هر نفر با افزایش یک هزار ریالی از 6 هزار ریال به هفت هزار ریال رسیده است.
وی در خصوص نرخ های مصوب برای کرایه تاکسی های تلفنی نیز گفت: این نرخ تا مسافت چهار کیلومتر، از میانگین 25 هزار ریال به 30 هزار ریال افزایش یافته است.
سرپرست واحد تاکسیرانی شهرداری گنبدکاووس با بیان اینکه نرخ تاکسی و تاکسی تلفنی در سال جاری دارای برخی تبصره ها است، گفت: در مورد تاکسی تلفنی برای مسافت بیش از چهار کیلومتر در داخل شهر، نرخ کرایه 32 هزار ریال تعیین شده است.
وی افزود: بابت توقف به درخواست مسافر، به جز پنج دقیقه اول که رایگان است، به ازای هر دقیقه هزار ریال محاسبه و دریافت می شود و از ساعت 24 شب تا پنج صبح هم مبلغ هفت هزار ریال به کرایه تاکسی تلفنی اضافه می شود.
وی در خصوص کرایه تاکسی های درون شهری هم گفت: در نیمه اول سال از ساعت 20:30 دقیقه به بعد و در نیمه دوم سال از ساعت 18:30 دقیقه به بعد، مبلغ هزار ریال به کرایه تاکسی های درون شهری اضافه می شود.
سرپرست واحد تاکسیرانی شهرداری گنبدکاووس یادآور شد: درحال حاضر در این شهر که افزون بر 150 هزار نفر جمعیت ثابت و به همین میزان یا کمی بیشتر نیز جمعیت شناور دارد، تعداد یک هزار دستگاه تاکسی و 1500 دستگاه تاکسی تلفنی زیر نظر تاکسیرانی فعالیت دارند.
حجی زاده که همزمان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری گنبدکاووس هم هست در خصوص کرایه جدید ناوگان اتوبوسرانی درون شهری هم گفت: هنوز نرخ های جدید تعیین نشده و درحال بررسی این نرخ ها برای ناوگان اتوبوسرانی هستیم.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.