مدیرکل آموزش و پرورش گلستان عصر جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: هنوز تصمیم قطعی در خصوص تعطیلی مدارس برای فردا شنبه گرفته نشده است اما به احتمال زیاد نوبت صبح تعطیل خواهد بود.
محمدرضا وطنی افزود: اتخاذ این تصمیم بر عهده استانداری است که نظر قطعی برای نحوه فعالیت مدارس را تا ساعت 20 امشب /جمعه/ اعلام خواهد کرد.
وی بیان کرد: برخی مدارس گلستان به عنوان حوزه انتخابیه مشخص شده اند ضمن اینکه معلمان و فرهنگیان زیادی جزو عوامل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: عوامل برگزاری انتخابات تا پایان شمارش آرا در خدمت ستاد برگزاری انتخابات خواهند بود و مطابق قانون روز شنبه به مدرسه نمی روند.
وطنی ادامه داد: جدا از بحث غیبت معلمان در شیفت های مدارس برای فردا شنبه؛ مدارس گلستان نیز تا پایان فرایند شمارش آرا در اختیار آموزش و پرورش نیست بر همین اساس با توجه به احتمال طولانی شدن شمارش آرای ماخوذه احتمال تعطیلی نوبت صبح فردا بسیار زیاد است.
وی در خصوص اینکه آموزش و پرورش گلستان در جریان سرما، برف و یخبندان زمستان گذشته نیز با تعطیلی دیرهنگام مدارس مشکلات زیادی را برای مردم استان ایجاد کرد؛ گفت: چون همه شهرهای استان درگیر سرما و یخبندان نبودند برنامه مشترکی برای تعطیلی همه مدارس وجود نداشت و اختیار تعطیلی به فرمانداری ها واگذار شده بود.
وطنی در پاسخ به اینکه اگر برای تعطیلی مدارس در هنگام انتخابات استانداری و در هنگام یخبندان فرمانداری ها تصمیم گیر هستند، پس آموزش و پرورش چه نقشی را ایفا می کند؛ با خنده و کنایه گفت: آموزش و پرورش هیچ کاره است و استاندار به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش استان مسوول است.
اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس گلستان در زمستان گذشته علاوه بر گلایه های مردمی انتقاد شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بویژه استاندار را به دنبال داشت.
3091 / 6203
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.