علی یازرلو ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: خبرنگارانی که حماسه حضور مردم را در انتخابات منعکس می کنند از خبرگزاری، صدا و سیما، نشریه های نوشتاری محلی و سراسری و پایگاه های تحلیلی خبری هستند.
به گفته وی؛ این خبرنگاران و عکاسان در 14 شهرستان تابعه استان، حضور مردم در انتخابات را پوشش تصویری، شنیداری، نوشتاری می دهند.
به گزارش ایرنا برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان یکهزار و 657 شعبه اخذ رای اعم از ثابت و سیار دایر شده است.
همچنین یکهزار و 639 شعبه برای جمع آرای واجدین شرایط در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مستقر شده است.
آمار گلستانی های واجد شرایط شرکت در انتخابات یک میلیون و292 هزار و 320 نفر بوده که از صبح امروز استقبال بی نظیری برای حضور در محل شعب و دادن رای داشته اند.
حدود 30 هزار از واجدین شرایط در گلستان رای اولی هستند.
طبق سرشماری و نفوس مسکن سال 95، درگلستان یک میلیون و 869 هزار و 819 نفر جمعیت وجوددارد که در 30نقطه شهری و یک هزارو 75 روستا مستقرند.
اخذ آرای واجدان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها از ساعت هشت صبح تا ساعت 18 روز جمعه در حال انجام است.
مردم گلستان علاوه بر رای به فرد اصلح برای ریاست جمهوری امروز اعضای شوراهای اسلامی 30 شهر و 942 روستای استان را انتخاب می کنند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.