به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فرمانداری علی آباد، سید علی میرباقری در همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با محوریت حضور حداکثری در انتخابات در روستای افراتخته با تسلیت جانباختن جمعی از معدنکاران استان در معدن زمستان یورت، اظهار داشت: هر چه حضور مردم در انتخابات و این عرصه سیاسی گسترده‎تر باشد، اقتدار و قدرتمندی نظام در برابر دشمنان و قدرت‎های بزرگ بیشتر می‎شود.
به گفته وی؛ حضور پرشور مردم در پای صندوق‎های اخذ رأی، اقتدار نظام را تضمین می‎کند.
میرباقری با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت 96 اضافه کرد: انتخابات پشتوانه مردمی نظام و تامین کننده امنیت ملی است.
ملک حسینی بخشدار مرکزی علی آبادکتول نیز اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص، شوراها اصلی‌ترین کلید تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال هستند.
وی تاکید کرد: از دیدگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب؛ شوراها در جمهوری اسلامی به‌عنوان نماد مردم‌سالاری دینی بوده و همچنین لزوم انتخاب افراد با تقوا و اصلح در این منصب همواره مورد تأکید است.
در پایان از شوراهای بخش مرکزی این شهرستان قدر دانی شد.

**همایش توجیهی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی
احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس ستاد انتخابات علی آباد در همایش توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر آمده از رای مردم است و ارکان مختلف آن با آرای ملت توفیق خدمت پیدا می کنند.
وی افزود: پایداری و مقاومت بر سر موضوع انتخابات، رای دادن و خود را در معرض رای مردم قرار دادن نعمت و ارزش و مسئولیتی است که این نظام بر عهده مردم گذاشته و همچنین دستاوردی است که از رهگذر این آزادی، نظام و انقلاب بدست آمده است.
تجری مفرد همچنین بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: وظیفه شرعی و اجتماعی ما حضور گسترده در انتخابات است.
وی با اشاره به فرهنگ تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: در این حوزه رقبا به یکدیگر تذکر بدهند نه اینکه یکدیگر را تخریب کنند.
جمشیدی دادستان علی آبادکتول نیز گفت: در انتخابات پرشور حاکمیت، اخلاق، قانون و دین محوری نقش بسزایی دارد.
وی با بیان اینکه آنچه مورد تاکید قانون است ،ملزم به رعایت آن هستیم، ادامه داد: بخش تبلیغات در دو قانون شوراها و ریاست جمهوری هر کدام یک فصل را به خود اختصاص داده است که باید توسط نامزدها به آن توجه شود.
جمشیدی گفت: در جایگاهی که قرار است قانونگذاری شود انتظار می رود قانون کاملا رعایت گردد و در دستگاه قضایی مکلفیم پایبند بوده و رعایت کنیم.
وی همچنین اظهارداشت که علی آباد کتول بهترین انتخابات و کمترین حاشیه را در دوره گذشته داشته که امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز این شایستگی تکرار شود.
حجت الاسلام موسوی امام جمعه علی آباد کتول نیز گفت: انتخابات تحقق اراده مردم در عرصه مدیریت کشور است.
وی افزود: که مردم طبق تکلیف شرعی و عقلی خود در این رویداد سیاسی مهم کشور حضوری فعالانه داشته باشند و نامزدها نیز باید در یک فضای رقابتی سالم با هم رقابت کنند.
حجت الاسلام موسوی بیان کرد: وحدت و انسجام ملی در بین مسئولان و مردم لازمه برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در کشور است.
شهرستان علی آباد با چهار شهر علی آبادکتول ، فاضل آباد ، مزرعه و سنگدوین و 76روستا در شرق گرگان مرکز استان گلستان واقع است.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.