به گزارش روز پنجشنبه وزارت نفت، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در پیام خود نوشت: خبر حادثه ریزش معدن زمستان یورت در استان گلستان که منجر به درگذشت عده ای از معدنکاران شریف و زحمتکش کشورمان که به واقع در زمره جهادگران گمنام، مخلص و بی ریای این سرزمین هستند، موجب حزن و اندوه گشت.
وزیر نفت نوشت: به نمایندگی از کارکنان خدوم صنعت نفت، این ضایعه غم انگیز را به خانواده های محترم و داغدار این عزیزان تسلیت گفته و از درگاه خداوند برای بازماندگان آنها صبرجمیل و برای سایر مجروحان و حادثه دیدگان این واقعه، سلامتی کامل و شفای عاجل مسئلت دارم.
**
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نیز اعلام کرد، در پیام تسلیت عباس آخوندی آمده است: ا در برابر این عزیزان آرمیده بر ابر رحمت خدایی فروتنانه تعظیم می ‌کنیم و به دست های بخشنده و قلب های گرم و پیشانی بلندشان درود می ‌فرستیم.
**
الهام امین زاده دستیار ویژه رئیس جمهوری نیز در پیام خود جان باختن معدن کاران زحمتکش در معدن زغال سنگ آزاد شهر گلستان را به خانواده محترم آنان تسلیت گفته و از همه دست اندرکاران خصوصا معدن کارانی که از استان های مختلف به یاری همکارانشان شتافتند قدردانی کرد و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در شرق استان گلستان روز چهارشنبه در اثر افزایش گاز متان داخل آن منفجر شد.
گفته می شود در پی این حادثه 35 نفر در تونل این معدن محبوس شده اند و تاکنون پیکرهای 22 نفر منتقل شده یا درحال انتقال است.
2022/3229/1933
*خبرنگار:میثم طاهری**انتشاردهنده: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.