به گزارس خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز یکشنبه درسه همایش جداگانه باموضوع حضور حداکثری درجمع مددجویان بهزیستی، بانوان و آقایان فرهنگی این شهرستان، اظهار داشت: انتخابات 29 اردیبهشت از اهمیت و حساسیت بالایی درعرصه های ملی و منطقه ای برخوردار است و هرچه میزان مشارکت مردم در این عرصه مهم سیاسی بیشتر باشد، قدرت و اقتدار نظام افزایش می یابد.
وی گفت: انتخابات مظهر تجلی اراده و حضور مردم است و کارکردهای زیادی از جمله انتقال قدرت، افزایش شور و شعور سیاسی و آگاهی بخشی به مردم، افزایش احساس مسئولیت و پاسخگو بودن مسئولان، مشارکت در تعیین سرنوشت و خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.
کریمی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات از مطالبات جدی نظام و رهبری است و همه افراد واجد شرایط، فارغ از هر نوع گرایش سیاسی و اجتماعی باید در انتخابات شرکت نمایند.
وی، انتخاب افراد اصلح، با تجربه، توانمند و متخصص را از دیگر اهداف برگزاری انتخابات و از مطالبات رهبری و نظام دانست و تصریح کرد: توجه به این شاخص ها، قطعا به رشد و توسعه منطقه (روستاها، شهرها و کشور) کمک می کند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین یادآور شد: متولیان برگزاری انتخابات، نهایت تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس انجام می دهند.
کریمی گفت: امروز همه اقشار مردم بالاخص فرهنگیان وظیفه دارند ضمن حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت، دیگر اقشار جامعه را به شرکت دراین عرصه مهم سیاسی و تعیین سرنوشت مدیریت چهار سال آینده (روستا، شهر و کشور) تشویق و ترغیب نمایند.
وی با ارائه گزارشی از روند انجام مراحل مختلف انتخابات در چند ماه گذشته، یادآور شد: برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت دراین شهرستان که 230 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات دارد، 274 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
شهرستان گنبدکاووس براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 با حدود 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.