به گزارش خبرنگار ایرنا ، نیره پیروزبخت روز یکشنبه در حاشیه بازدید از شرکت شیرپگاه گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گلستان ظرفیت های فراوانی در تولید محصولات لبنی دارد که افزایش کیفیت محصولات و تولید با استانداردهای پذیرفته شده کشورهای دیگر باید به اولویت این صنایع تبدیل شود.
وی بیان کرد: استانداردهای ارائه شده سازمان ملی استاندارد به کارخانه ها، جزو بالاترین درجه های تولید محصولات است که توجه به آنها می تواند منجر به جذب مشتریان خارجی و صادرات بیشتر تولیدات شود.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: رونق گرفتن صادرات کالاهای صنایع داخلی منجر به تولید بیشتر و در نتیجه نیازمندی به استفاده از نیروی کار جدید و توسعه اشتغال می شود که لازم است توجه به آن به دلیل نتایجی چون کاهش آمار بیکاری مورد توجه صاحبان کارخانه های لبنی قرار گیرد.
پیروز بخت ادامه داد: نظارت های مستمری که توسط کارشناسان استاندارد انجام می شود به معنای نظارت پلیسی نیست بلکه هدف اصلی ارائه مشاوره های لازم برای ارتقای کیفیت محصولات است.
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان از سال 64 به عنوان کارخانه شیر منطقه ای گرگان با ظرفیت اسمی 350 تن در روز آغاز بکار کرد و هم اینک انواع محصولات لبنی، محصولات سنتی، ساده و طعم دار در این کارخانه تولید می شود.
3014/3091/1648
خبرنگار : مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.