رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا درحالی از روز جمعه 25 فروردین ماه در تایلند آغاز شده است که آرش وکیلی والیبالیست ساحلی این شهرستان به همراه عباس پورعسگری در قالب تیم ب و بهمن سالمی و رحمان رئوفی دیگر گلستانی تیم ملی در قالب تیم الف ایران در این رقابت ها حضور دارند.
فریدون یلقی افزود: براساس قرعه کشی رقابت هاتیم ب (آرش وکیلی و عباس پورعسگری) ایران در گروه G و با تایلند یک، نیوزلند یک و عمان دو همگروه شدند و با دو پبروزی در مقابل نیوزیلند و عمان و یک شکست مقابل تایلند به دور دوم صعود کردند ولی در مقابل تیم چین متحمل شکست شده و از ادامه رقابت ها کنار رفتند.
وی ادامه داد: طبق قرعه تیم ملی الف (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) در گروه A با استرالیا یک، عمان یک و سنگاپور همگروه شد که با کسب دو برد در برابر عمان و استرالیا و یک شکست مقابل سنگاپور به دور بعدی رقابت ها صعود کردند و در این مرحله در یک دیدار حساس تیم قدرتمند قزاقستان را شکست داد و جزو هشت تیم برتر آسیا قرار گرفت.
به گفته وی؛ تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران امروز یکشنبه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چین (لکجیانگ – بائو) می رود، این تیم تیم ب ایران را از گردونه رقابت ها حذف کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد کرد که تیم الف ایران با شکست دادن این تیم چین به جمع چهارتیم برتر صعود کند.
ملی پوشان ایران را رضا نائینی به عنوان مربی و حسین کرد به عنوان سرپرست در این رقابت ها همراهی می کنند.
در این رقابت ها 32 تیم از کشور های صاحب سبک در والیبال ساحلی حضور دارند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.