جواد صادقلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این شرکت راهسازی که پیمانکار مرحله نخست بهسازی جاده النگ این شهرستان به سه راهی شاهرود به طول 25 کیلومتر است، قراردادی به ارزش 300 میلیارد ریال دارد.
وی گفت: این شرکت تاکنون حدود یکصد میلیارد ریال کار انجام داده که 50 درصد آن را دریافت کرده است و بقیه نیز به دلیل مشکلات مالی کشور و تخصیص نیافتن بموقع اعتبارات سال گذشته، باقی مانده که درحال پیگیری از طریق وزارت راه و شهرسازی است.
صادقلو اضافه کرد: براساس پیگیری های انجام شده، بخشی از مطالبات این شرکت مربوط به حقوق و دستمزد کارگران آن است که کمتر از یک میلیارد ریال می باشد.
وی با اشاره به اعتراض برخی از کارگران این شرکت درخصوص پرداخت نشدن مطالباتشان، تصریح کرد: شرکت پیمانکار قبل از آغاز سال نو با فروش یکی از ماشین آلات خود به هر یک از کارگران بین 15 تا 20 میلیون ریال پرداخت کرده است.
فرماندار رامیان خاطرنشان کرد: علت اصلی در اعتراض کارگران که بعضا توسط برخی از افراد غیرمسئول فرافکنی نیز می شود، تخصیص نیافتن اعتبارات سال گذشته است که درحال پیگیری است.
شهرستان رامیان درشرق استان گلستان واقع است و جاده معروف به النگ به سه راهی شاهرود به طول 50 کیلومتر که بخش هایی از آن در حوادث طبیعی (سیل) سال های قبل دچار آسیب شده بود، درحال بهسازی است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.