به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، فرهاد شیبک ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: صلاحیت کاندیداهای شوراها توسط هیئت اجرائی در حال بررسی است و در یکی، دو روز آینده براساس صورتجلسه نهایی به هیئت نظارت تحویل خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس افزود: هیئت نظارت نیز در مدت یک هفته فرصت دارند سوابق داوطلب را بررسی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز ثبت نام ریاست جمهوری، 30 نفر افراد معتمد به عنوان هیئت اجرایی ریاست جمهوری شهرستان گنبدکاووس انتخاب شدند.

شیبک بیان داشت: از آنجائی که در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، بندرترکمن و علی‌آبادکتول اخذ رای الکترونیکی برگزار می‌شود، پایان ماه 2 نفر از فرمانداری گنبدکاووس برای دوره آموزشی تربیت مربی به کشور اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: تنها مشکل ما در حوزه ستاد انتخابات، بحث پذیرایی و تعمیر سیستم سرمایشی است که امید داریم رفع شود.

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: با توجه  به اینکه هرچه جلوتر می‌رویم فشردگی و حساسیت کار بیشتر می‌شود اما به علت تجربه دوستان فعالیت‌ها با دقت و حساسیت و براساس زمان‌بندی پیش می‌رود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: بررسی صلاحیت کاندیداها بدون حاشیه و در فضایی سالم در حال انجام است.

وی ادامه داد: قرار است 300 نفر به عنوان نماینده فرماندار در مکان‌های اخذ رای انتخاب شوند که باید با دقت این کار انجام شود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: روز یکشنبه جلسه ستاد انتخابات استان برگزار می‌شود که از اعضای شهرستان تقاضا دارم پیشنهاد یا طرح و مشکلاتی در حوزه وجود دارد و قابل طرح است، مطرح کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613914
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.