به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلوری در مراسم افتتاح شعبه صندوق کارآفرینی امید گلستان در مراوه تپه اظهار داشت: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال دوازدهمین شعبه این صندوق در مراوه تپه افتتاح شد.

وی افزود: هدف از افتتاح شعبه مراوه تپه، ارائه خدمات بهتر و مناسب تر به شهروندان مراوه تپه و سهولت حمایت از تولید و اشتغال در این شهرستان و دسترسی سریع‌تر و مناسب‌تر جوانان و کارآفرینان این شهرستان به خدمات صندوق است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان تصریح کرد: طرح هر روستا یک محصول که توسط صندوق کارآفرینی امید گلستان برای حمایت از مشاغل خرد مربوط به هر منطقه و روستا انجام می شود در این شهرستان نیز به مرحله اجرا در خواهد آمد تا بتوانیم همچنان در راه اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی ثابت قدم باشیم.

وی به ظرفیت‌های خوب شهرستان مراوه تپه برای اشتغال اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از مشاغل مرتبط با اقلیم هر منطقه، صندوق کارآفرینی امید طرح زنجیره تولید لبنیات و فراورده های شیر شتر را در این شهرستان اجرائی می‌کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان بیان داشت: برای تکمیل و حمایت از زنجیره تولید لبنیات شتر، به هر خانوار متقاضی جهت خرید شتر و غیره تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد پرداخت خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: صندوق کارآفرینی امید استان گلستان در سال 95 مبلغ 205 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی قرض‌الحسنه از محل منابع داخلی به متقاضیان حوزه اشتغال پرداخت کرده است.

پهلوری، یکی از مهم‌ترین رویکردهای اعطای تسهیلات به متقاضیان را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید گلستان 205 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات اشتغال در حوزه‎های کشاورزی، صنعت و خدمات به 749 نفر پرداخت کرد که این تسهیلات زمینه اشتغال یک‎هزار و 124 نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610935
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.