قاسم قندهاری در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه 18 نفر برای شرکت در انتخابات انجمن موسیقی استان گلستان نامزد شدند، اظهار داشت: از بین 194 نفر اعضای انجمن و واجد شرایط رای، 118 نفر در انتخابات حاضر بودند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: تعداد نامزدهای انتخابی 20 نفر بود که 2 نفر قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند.

وی تعداد شورای انجمن موسیقی استان را 7 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 4 نفر توسط هنرمندان به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب و 3 نفر از طرف اداره کل برای شورای انجمن منصوب می‌شوند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: بهنام پهلوان نژاد با 54 رای، محمود پهلوان نژاد با 51 رای، سهیل سرکرده با 36 رای، حامد جنتی با 31رای به عنوان اعضای اصلی و محمود گلی با 28رای به عنوان عضو علی البدل شورای انجمن موسیقی از سوی هنرمندان انتخاب شدند.

قندهاری درباره فعالیت انجمن موسیقی استان، اظهار کرد: این انجمن زیر نظر انجمن موسیقی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که فعالیت‌های هنری را ساماندهی کرده و به شناسایی استعدادها و ظرفیت های هنرمندان موسیقی در شهرهای استان می‌پردازد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 610392
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.