به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین مهری عصر امروز در آئین افتتاح پروژه‎های ارتباط و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار داشت: سال گذشته  توانستیم عضو شورای راهبری شویم و حضور موثری در اتحادیه جهانی پست داشته باشیم و نقش ایفاء کنیم.

وی با بیان اینکه 12 سال ما هیچ اثری در اتحادیه جهانی پست نداشتیم و کلا حذف بودیم، گفت: در حال حاضر 5 خط قرارداد بستیم و مسیرهای ما 103  بورد بوده که 17 مسیر دیگر افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نرم‌افزار ای اف اس را نصب خواهیم کرد و تاکید داریم با همکاری پست بانک، پست مالی و تجارت بین الملل ما شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه در  سال 1392 با هویت پست رو به رو بودیم، گفت: در دولت تدبیر و امید هویت مکان به مجموعه ما داده شده و این موضوع کمی نیست.

مهری با بیان اینکه امسال میزبان کنگره ای.پی.پی.یو هستیم، تصریح کرد:سال 1396 با تدبیری که وزیر داشتند سال رقابت، تحول و تکامل نام‌گذاری شده و همان‌گونه که مقام معظم رهبری امسال را مزین به "اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال" کرده، امید داریم قدم‎های خوبی برداریم.

وی با بیان اینکه 46 هزار و 123 نفر در مجموعه پست کشور همکاری می‎کنند، افزود: 15 درصد نیروهای انسانی ما کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امید داریم بیش از 5 هزار شغل به جز اپراتورها بتوانیم در کشور ایجاد کنیم، گفت: در ابتدای دولت تدبیر و امید نامششخص بودن وضعیت حقوقی شرکت، یادمان نمی‎رود.

مهری گفت:در ابتدای کار دولت تدبیر و امید 7 هزار نیروهای قراردادی داشتیم و آینده شرکت که واگذار می‎شود یا خیر مشخص نبود.

وی تصریح کرد: 49.5 درصد رشد ترافیکی بسته پست نسبت به سال 1394 افزایش داشت و متناسب با آن زیرساخت‎ها در حال توسعه است و این در حالی است که  در سال 1393 ترافیک بسته پستی منفی بود.

مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: 3 هزار و 550 میلیارد ریال بدهی انباشتی شرکت اداره پست در ابتدای کار دولت بود که وزیر 34 میلیارد تومان به ما کمک کردند که در اردیبهشت ماه سال 1392 بتوانیم حقوق کارکنان را بدهیم.

وی اظهار داشت: سال 1395 نقطه عطفی برای تاریخ اداره پست است و در این سال با همت آقای واعظی پست ملی شده و کارگروه‎هائی برای کارهای جدید و عملیاتی کردن آن شکل گرفته است.

مهری اظهار داشت: امروز هیچ‌گونه بدهی به هیچ ذی‌نفعی نداریم و در رسیدگی به معیشت پرسنل 100 درصد افزایش داشتیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609205
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.