ابراهیم کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در هتل ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان ها، خانه مسافر، اقامتگاه های موقت، کمپ های موقت، چادر و در مراکز اسکان آموزش و پرورش و سایر بخش ها بیتوته کردند.
وی عنوان کرد: این استان ظرفیت 87 هزار و 317 نفر اسکان مسافر در روز را با 20 هتل با ظرفیت یکهزار و 790 نفر، 12 مهمانپذیر با ظرفیت 484 نفر، چهار هتل آپارتمان با ظرفیت 208 نفر و ظرفیت 700 نفری در منازل استیجاری، ظرفیت سه هزار و 200 نفری در کمپ ها، ظرفیت هشت هزار و 135 نفری در مدارس استان و امکان 72 هزار و 800 نفری در سایر مراکز از جمله پانسیون ها، تفرجگاه ها و مهمانسراهای ادارات دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ابراز امیدواری کرد که اقامت مسافران در ایام نوروز در گلستان از رشد قابل قبولی برخوردار باشد و نیز با توسعه زیرساخت‌ های لازم بخش گردشگری این استان رونق داشته باشد.
استان مرزی گلستان با دارا بودن 1500 جاذبه تاریخی، فرهنگی و طبیعی و 700 اثر ثبت شده ملی و یک اثر ثبت شده جهانی (برج آجری گنبد قابوس) در تعطیلات نوروزی میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.