صمد آقاجانی روز دوشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی دو روزه روسا و مسئولین مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی کشور در گرگان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در برنامه ریزی به منظور رونق این بخش نیز پیشرو هستیم.
وی اضافه کرد: همچنین تلاش می شود که به صورت گسترده زیرساخت های نرم افزاری و شبکه ای را در این حوزه به گونه ای طراحی و برنامه ریزی کنیم که بتوان در مدت زمان کوتاه به استانداردهای بین المللی نزدیک شویم.
آقاجانی همچنین از تدارک چهار کارگاه آموزشی تخصصی برای روسا و مسئولان مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی در سال 96خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی ها در هر فصل یک کارگاه تخصصی برای فعالان این حوزه برگزار می شود.
به گفته وی؛ کارگاه های تخصصی بیشتر در حوزه تبیین سیاست های اجرایی حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و چشم اندازهای آتی آن بوده که با حضور کارشناسان بررسی می شود.
به گزارش ایرنا نخستین کارگاه آموزشی روسا و مسئولان مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی با حضور 70 نفر از فرودگاه های سراسر کشور از امروز دوشنبه به مدت دو روز در گرگان در حال برگزاری است.
در این کارگاه آموزشی سیاست های اجرایی حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی کشور با حضور مسئولان و شماری از کارشناسان تبیین و عملکرد گذشته نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
حدود 54 فرودگاه در سه گروه 'بین المللی، مرز هوایی و داخلی' زیر نظر شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور در سطح ایران فعال هستند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.