رییس بیمارستان آل‌جلیل آق‌قلا اعلام کرد: تعداد فوتی‌های ناشی از مصرف الکل تقلبی در این شهرستان به سه نفر رسید.

رییس بیمارستان آل‌جلیل آق‌قلا با تاکید بر تاثیر مخرب مصرف خوراکی الکل صنعتی گفت که تعداد فوتی‌های ناشی از مصرف الکل تقلبی در این شهرستان به سه نفر رسید.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، محمدرضا زارع اظهار داشت: دیروز چند نفر به دلیل مسموم شدن ناشی از مصرف الکل تقلبی به این بیمارستان مراجعه کردند که ۲ نفر در ساعات اولیه به دلیل وخامت اوضاع جان خود را از دست دادند و نفر سوم هم چند ساعت بعد فوت کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر چهار نفر دیگر که در اثر مصرف الکل تقلبی به بیمارستان آل جلیل آق قلا مراجعه کردند در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر آنان وخیم است.

زارع یادآور شد: ۲ نفر از این افراد به دلیل  وخیم بودن شرایط جسمانی‌ به بیمارستان‌ شهید صیادشیرازی گرگان منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دیگر افرادی که در اثر استفاده از الکل تقلبی دارای علایم مسمومیت هستند خواست هر چه سریعتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

 فرماندار آق‌قلا به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، پرونده ویژه‌ای در این زمینه تشکیل و برای تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص زوایای مختلف از جمله علل و عوامل اصلی حادثه در اختیار پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

امیرشیر توماج اظهار داشت: برای تسریع در شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه، از سوی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تیم ویژه‌ای تشکیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.