پس از تعطیل شدن یک بانک در گندکاووس و یک بانک در گرگان، فرماندار گالیکش از تعطیلی یکی از بانک های این شهرستان خبر داد.

در ادامه شیوع کرونا و تعطیلی بانک‌های گلستان به دلیل ابتلای کارکنان به این بیماری، فعالیت یک شعبه بانکی در گالیکش تعطیل شد.

به گزارش جماران، علی‌اصغر میرزایی فرماندار گالیکش روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: ادامه فعالیت این بانک منوط به تایید سلامت کامل کارکنان و افزایش موارد بهداشتی در آن است.

فرماندار گالیکش در ادامه ضمن اظهار نگرانی از افزایش ابتلا به کرونا در این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۶ شهروند گالیکش جان خود را به دلیل کرونا از دست دادند.

میرزایی از کم توجهی مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی گلایه کرد و افزود: سطح رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در گالیکش پایین بوده و مردم کمتر از ماسک استفاده می‌کنند.

وی با تاکید برضرورت جدی گرفتن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات گفت: در ۲ هفته گذشته ۱۱ واحد صنفی گالیکش به دلیل تکرار تخلف و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

فرماندار گالیکش همچنین گفت: با وجود تعطیلی سالن‌ها و تالارهای پذیرایی، برخی شهروندان مراسم عروسی و عزا را در خانه ها برگزار می کنند که اصرار به انجام این کار روند ابتلا به کرونا در گالیکش را بیشتر می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.