حجت الاسلام محمدرضا احمدی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی دستگاه های برگزار کننده راهپیمایی روز جهانی قدس گلستان، اظهار داشت: برنامه ریزی برای گرامیداشت روز جهانی قدس باید به گونه ای باشد که علاوه بر عمل به مصوبات ستاد ملی کرونا، بهانه به دست دشمنان ندهیم.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز گفت: طرح های ملی راهپیمایی خودرویی و راهپیمایی مجازی به استان ها اعلام شده که دستگاه های مرتبط در حال برنامه ریزی برای اجرای آن هستند.

نجیب الله تاری افزود: در راهپیمایی خودرویی، خانواده‌ها سوار بر خودرو و رعایت فاصله اجتماعی در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و شعارها، سخنرانی و قرائت قعطنامه از فهرست برنامه های این مراسم حذف نخواهد شد.

در این نشست، مسوولان دستگاه ها و نهادها و ارگان های مرتبط استان گلستان نظرات خود را برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شرایط کرونایی اعلام کردند.

استان گلستان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون دارد که در ۳۳ نقطه شهری و یک هزار و ۵۰ روستا مستقرند.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

نه تنها ایرانیان بلکه بسیاری از آزادیخواهان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.