رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این مراسم گفت: ساخت این بیمارستان از جمله مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به گلستان بود که ساخت آن در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و در ۴ طبقه آغاز شده و تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

عبدالرضا فاضل اظهار داشت: برای ارایه خدمات بهتر درمانی به شهروندان به زودی ساخت بیمارستان ۹۰ تختخوابی در ۳ شهرستان مراوه تپه، گالیکش و گمیشان و بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی در گرگان آغاز خواهد شد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: شهر تاتارعلیا از توابع شهرستان رامیان همچنان از داشتن مرکز جامع سلامت محروم است و مرکز جامع سلامت شهر خان ببین هم به‌دلیل نبود بودجه نیمه کاره رها شده است.

علیرضا ابراهیمی گفت: از جمله دغدغه های مهم مردم رامیان احداث سد قره چای است که به دلیل داشتن نقش در تامین آب شرب پایین، مهار سیلاب ها و رفع نیاز کشاورزی منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است که تامین بودجه این طرح به تلاش بیشتر مسوولان استان احتیاج دارد.

وی اظهار امیدواری کرد ساخت بیمارستان ۹۱ تختخوابی رامیان که راه اندازی آن مورد احتیاج مردم است به سرنوشت دیگر طرح های نیمه تمام منطقه دچار نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.