سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در اجرای طرح نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در تصادفات فوتی ۶۰ درصد و در تصادفات جرحی ۵۷ درصد و در تصادفات خسارتی ۵۴ درصد کاهش را شاهد بودیم.

وی افزود: اگر چه بسیاری از ترددها و سفرهای درون و برون شهری تحت تاثیر ویروس کرونا قرار داشته اما باید بپذیریم که غالب رانندگان از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تبعیت کرده و کسب رتبه مذکور حاصل توجه رانندگان و تلاش همکاران در مجموعه پلیس راهور استان و البته اطلاع رسانی های رسانه های استان بوده است.

بسطامی تاکید کرد: امیدواریم که مردم در گام بعدی طرح فاصله گذاری اجتماعی، نهایت همکاری را داشته و با رعایت نکات ایمنی فردی، امنیت و سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

وی گفت: ارائه خدمات بخش های شماره گذاری، صدور گواهینامه، اجرائیات و مرکز تعویض پلاک به محض اعلام پلیس راهور ناجا، اطلاع رسانی خواهد شد.

بسطامی همه هم استانی ها را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه و بیان کرد: رانندگان در صورت امکان از تردد و سفرهای غیرضروری اجتناب کنند تا از این طریق به تسهیل تردد و انضباط ترافیکی شهرها کمک و ایفای نقش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.