این پویش توسط سمن‌های جوانان گنبدکاووس راه‌اندازی شده و با تلاش سمن‌های جوانان این شهرستان و گفت و گو با مالکان، تعداد کسانی که حاضر به بخشش اجاره املاک خود هستند در حال افزایش است.

سمن‌های جوانان گنبدکاووس همچنین در راستای پویش همدلی، تاکنون پنج هزار و ۳۱۳ بسته غذایی، بهداشتی و سلامت را با همکاری خیران تهیه و در مناطق حاشیه نشین این شهرستان میان خانوارهای نیازمند توزیع کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، کمک به پاکبانان برای جمع‌آوری ماسک‌ها و دستکش‌های رهاشده در خیابان‌ها و پارک‌ها، اهدای بسته‌های بهداشتی و سلامت در خانه سالمندان و مراکز توانبخشی، راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی و توزیع بسته‌های تقویت سیستم ایمنی بدن را از دیگر اقدامات سمن‌های جوانان شهرستان برشمرد.

حجت‌الله یوسفی روز شنبه اظهار داشت: این سمن‌ها تاکنون ۱۶ هزار و ۳۵۰ ماسک استاندارد را در ۴ کارگاه خانگی دوخته و تحویل مراکز درمانی، اداره زندان، محلات حاشیه‌ نشین و مردم نیازمند گنبدکاووس دادند.

پویندگان حیات نوین، آوای جوانان پویا، بنیاد فرهنگی طهورا، پیشگامان مسیر روشن، کانون اندیشه جوان و یاوران جوان ورزش پاک، سمن‌های فعال شهرستان گنبدکاووس برای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره آن هستند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.