جانشین فرمانده انتظامی کردکوی از پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح کاهش انتقال زنجیره بیماری کرونا خبر داد و گفت: ماموران انتظامی با اجرای طرح مشترک با کارشناسان صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت شهرستان در ۴۸ ساعت گذشته این واحدها را پلمب کردند.

**

فرمانده انتظامی گمیشان اعلام کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عباس یاورزاده افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در محل حاضر و هزار و ۱۳۰ عدد قرص غیرمجاز را کشف کردند.

**

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ سید داوود حسینی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یک تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان حین گشت زنی در یکی از خیابان‌ها گنبدن به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲ کیلو و ۵۰ گرم تریاک کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

**

جانشین فرمانده انتظامی بندرترکمن گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت غیرقانونی شبکه تبادل ارز دیجیتال بیت کوین در یک واحد مسکونی مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

سرهنگ مهدی مهدوی نیا افزود: ماموران در بازرسی از این منزل ۴ دستگاه ماینر را کشف کردند.

**

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۲۰ فقره سرقت در مینودشت خبر داد و گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد از ساختمان‌های نیمه کار و انباری‌ها در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار روح الامین قاسمی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام گشت‌های نامحسوس در محدوده وقوع سرقت‌ها موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند که متهم در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کار اعتراف کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.