معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ضمن تایید حضور اندک شهروندان گرگانی در تفرج‌گاه های این شهر مانند هزارپیچ خواستار همراهی بیشتر اهالی استان در اجرای محدودیت اجتماعی در استان شد.

مشاهدات میدانی روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که برخی از گرگانی با وجود ممنوعیت ها و محدودیت های اعمالی در طرح محدودیت اجتماعی در اماکنی همچون آرامستان امام زاده عبداله (ع)، جنگل هزار پیچ و مناطق جنگلی حاشیه بلوار صیاد شیرازی این شهر تجمع و اتراق کردند.

عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استاندار با تایید این مطلب گفت : دستور هدایت مردم به خارج از این مناطق به نیروی انتظامی داده شده و خواستار تقویت گشت ها در این مناطق شدیم.

**
فرماندار گرگان با تاکید بر اجرای ادامه‌دار طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و انجام و رعایت آن توسط مردم گفت: در راستای اجرای این طرح تمامی تفرجگاه‌های این شهرستان تا ۲۰ فروردین تعطیل است.

محمد حمیدی اظهار داشت: بخشداران مرکزی و بهاران شهرستان گرگان با همکاری دهیاران و پایگاه های مقاومت بسیج این طرح را مثل روز ۱۳ فروردین مسدود نگه داشته و مانع حضور خانواده ها و سایر افراد به این مراکز شوند.

**

سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که براساس آخرین مذاکرات انجام شده با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فعالیت پروژه‌های ساختمانی در این استان تا ۲۲ فروردین تعطیل است.

**

توزیع اقلام پیشگیرانه مورد نیاز شهروندان گلستانی بدون نیاز به خارج شدن از منازل با ثبت سفارش در سامانه عرضه الکترونیک ملزومات بهداشتی با همکاری ادارات پست در این استان شمالی آغاز شد.

با راه اندازی این خدمت  تهیه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای مردم تسهیل می شود و شهروندان بدون مراجعه به داروخانه محصولات مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد.

**

فرماندار مراوه‌تپه گفت: مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیریت بحران و بنیاد مسکن و مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به همراه نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس امروز برای بررسی وضعیت خانواده‌های خسارت دیده از سیل و رانش زمین در مناطق سیل‌زده این شهرستان حضور یافتند. 

امانگلدی ضمیر افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی و سبد غذایی یک ماهه بین ۲۵ خانوار خسارت دیده و ساکن در کمپ موقت، مشخص کردن عرصه و زمین مناسب برای ساخت واحدهای سکونتی تخریبی و خسارت دیده، تعیین راه دسترسی جایگزین برای عبور و مرور و هماهنگی برای پیگیری ساخت یک دهنه پل ۴۵ متری در روستای عرب قاری حاجی و مرمت جاده‌های تخریب شده و برداشت رانش کوه، سنگ و گل و لای جاده‌ها از مهمترین مصوبات این بازدیدها بود.

بارندگی شدید دوشنبه شب و وقوع سیل در مراوه‌تپه منجر به قطع راه دسترسی برخی روستاهای این شهرستان و وارد آوردن خسارت به برخی خانه‌ها، تلف شدن ۳۸۳ راس دام شد.

**

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت لوازم و ادوات کشاورزی از مزارع و باغات در گنبدکاووس خبر داد و از شهروندان خواست با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه کنند.

**

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از منازل و اماکن خصوصی شهرستان با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو روانی نامطلوب در بین شهروندان دستگیری سارق در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ سید داود حسینی افزود: سرانجام با تحقیقات گسترده میدانی از محل‌های وقوع سرقت، سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی ماموران موفق به دستگیری متهم با سابقه ۱۳ فقره سرقت شدند.

**

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از کشف سه قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز و سه دستگاه تجهیزات گیرنده شبکه‌های ماهواره‌ای از برخی افراد متخلف در چند روز گذشته توسط ماموران این هنگ مرزی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا سراوانی افزود: در ارتباط با کشفیات اشاره شده در مجموع ۹ متهم دستگیر و ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲ خودروی سواری توقیف شد.

**

شهردار گنبدکاووس گفت: برای افزایش ضریب ایمنی با رویکرد کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه و خدمات رسانی به شهروندان مرحله نخست جدول گذاری رفیوژ وسط حد فاصل میدان مرکزی تا برخی خیابان‌های شهر آغاز شد.

منصور طعنه گنبدی همچنین از اتمام آسفالت دور برگردان میدان امام حسین(ع) واقع در انتهای بلوار شادی خبر داد و گفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌های گنبدکاووس برای مهار کرونا با قوت در حال اجرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.