آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در تماس جداگانه با چند خیر این استان از کمک‌های موثر آنان در رفع بخشی از نیازهای بهداشتی و درمانی استان برای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

خیرین گلستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۲۵ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی موردنیاز بیماران کرونایی کمک کردند.

**

سرپرست فرماندهی انتظامی رامیان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موفق به شناسایی محل تولید ارزهای دیجیتال در یک منزل مسکونی شدند و در بازرسی از این محل، پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال با استفاده غیرمجاز از برق شهری را کشف کردند.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: بر اساس اعلام کارشناسان ارزش این دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

**

فرماندار گالیکش گفت: از نخستین ساعات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بامداد روز جمعه هشتم فروردین ماه تاکنون، تردد وسایل نقلیه در این شهرستان کاهش چشمگیری داشته و ادامه این روند در کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا تأثیرگذار خواهد بود.

 علی‌اصغر میرزایی افزود: با توجه به اینکه گالیکش در مجاورت با استان‌های خراسان شمالی و سمنان واقع شده، این طرح در ۲ محل ایست و بازرسی تنگراه و ورودی شرقی دهستان نیلکوه در حال اجرا است و از ورود خودروهای غیر بومی به استان و شهرستان ممانعت می‌شود.

وی افزود: در طول اجرای طرح تاکنون بیش از  ۲۰۰ خودروی مسافران غیربومی در ایست‌ و بازرسی تنگراه و ۸۵ خودرو در میدان شهدای ۱۲دی گالیکش از ادامه مسیر خود منع و برگشت داده شد.

**

فرماندار آزادشهر گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی پیشگیری از بیماری کرونا و بر اساس تاکید استاندار گلستان، پنج ورودی اصلی و ۲۳ ورودی فرعی به داخل شهر مسدود شده و با جدیت روند جلوگیری از ورود مسافران و غیربومیان پیگیری می‌شود.

سید رسول حسینی افزود: آزادشهر پذیرای مسافران نیست و برای حفظ جان شهروندان، از حضور مردم در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و هتل‌های شهرستان جلوگیری خواهد شد.

**

بر اساس اطلاعیه شورای هیات‌های مذهبی گنبدکاووس، برگزاری مراسم مذهبی و جشن‌های نیمه شعبان با هدف جلوگیری از تجمعات مردمی و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان ممنوع شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.